The 5-Second Trick For سامانه ثبت علائم تجاری

Wiki Article

اگر فردی بخواهد چندین علامت را با هم به ثبت برساند، لازم است برای هر کدام از آن‌ها اظهارنامه جداگانه‌ای بدهد.

برند تجاری مالک را از حمایت‌ها و ضمانت اجراهای قانونی برخوردار می‌سازد و وی می‌تواند با متمایز نمودن کالا یا خدمات خود از آن استفاده نموده یا استفاده از آن را به دیگری واگذار کند و در واقع حق استفاده انحصاری از آن علامت ثبت شده برای استفاده بر روی محصولات و خدمات مورد نظر و یا اعطا مجوز آن به شخص دیگر صرفا در اختیار مالک علامت می‌باشد.

بله، تا قبل از اعزام کارشناس، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی کارنامه، نسبت به تغییر مدل خودرو، محل و زمان کارشناسی اقدام کنید.

به طور مختصر و مفید باید گفت اختراع باید در فن مربوطه بدیع باشد.

اختراع جدید و تازه ای درباره قطعات خودرو دارم که مایلم در اروپا با تیم شما به ثبت برسونم.لطفا راهنمایی بفرمایید

معمولأ ثبت برندهای تجاری در اداره ثبت شرکت ها و همینطور مالکیت صنعتی انجام می‌پذیرد.

سپس معاون بهداشتی دانشگاه مربوطه، صورت‌جلسه درخواست ثبت سابقه تزریق واکسن در خارج از کشور را به همراه تصویر مدارکی شامل صفحه اول و صفحه ممهور شده ورود و خروج در گذرنامه و کارت واکسیناسیون، طی مکاتبه رسمی به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال می‌کند تا نسبت به ثبت رکوردهای متناظر بر اساس کدینگ‌های معتبر توافق‌شده اقدام کنند.

از دیگر مزایای داشتن علامت تجاری این است که از رقابت‌های غیر قانونی و ناعادلانه از قبیل جعل علامت تجاری عین یا مشابه آن برای محصول click here و خدمات نامرغوب ممانعت به عمل می آورد.

همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

سرویس کارنامه در هر شهر و در محدوده‌هایی مشخص در دسترس است، با انتخاب هر شهر روی نقشهٔ زیر می‌توانید این محدوده‌های مشخص سرویس‌دهی کارنامه را ببینید.

* علائمی که انتخاب می شود نباید گمراه کننده باشد. به عنوان مثال قرار دادن تصویر اتومبیل بر روی لبنیات گمراه کننده و بی ربط است.

این روش، در مقایسه با سامانه ثبت برند رهام ثبت، زمان‌بر و پردردسر است.

حتی مشابه آن هم نباید باشد . با این تفاسیر چنانچه یک نام شبیه نام درخواستی شما قبلا توسط شخص یا شرکت دیگری، حوزه فعالیت شما، ثبت شده باشد شما دیگر قادر به ثبت آن نخواهید بود.

 نشان دادن کارت بازرگانی و فتوکپی آن (برای ثبت برند لاتین)

Report this wiki page