Top Guidelines Of اخذ کد اقتصادی

Wiki Article

آخرین تعییرات انجام شده که دارای اعتبار و روزنامه رسمی باشد.

شماره پشتیبانی هم پاسخگو هست . آدرس چت آنلاین رو هم نمیدونم که حداقل اونجا هم تیکت بذارم ینفر راهنماییم کنه

وارد سایت کارگزاری مفید که می شم پیغام میده شما کاربر مهمان هستید و باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

هر شرکت و یا موسسه بعد از اینکه به ثبت رسید و آگهی تأسیس آن صادر شد باید طی دو ماه در دارایی تشکیل پرونده داده و برای اخذ کد اقتصادی اقدام نماید.

نکته ای که پیش از ثبت نام در کارگزاری مفید باید بدانید، این است که پیش از افتتاح حساب در این کارگزاری، ملزم به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان یا همان سجام هستید.

با توجه به روند ادارات دولتی در ایران زمان ثبت برند ممکن است متغیر باشد. لذا در این خصوص با کارشناسان موسسه حقوقی بین الملل در ارتباط باشد.

اولین کاری که بلافاصله پس از ثبت شرکت باید انجام شود، اقدام برای گرفتن کد اقتصادی و تعیین حوزه مالیاتی شرکت می باشد.

/ پاسخ سلام عذر میخوام در سایت کد ملی من تایید نشده و علامت اخطار کنارش هست چیکار باید انجام بدم

مزایای کارت بازرگانی جدید و اینترنتی شدن ثبت نام برای دریافت کارت بازرگانی جدید به شرح زیر می باشد:

ارائه مدارک در قدم بعدی ضمن در دست داشتن مدارک مورد نیاز more info جهت احراز هویت و صدور قرارداد آنلاین، اقدام به مراجعه حضوری به هر یک از شعب مفید و تکمیل مراحل ثبت نام فرمایید.

/ پاسخ بعد از دریافت کد بورسی از دفتر پیش خوان ایا باید ب کارگزاری مفید هم مراجعه کنم برای دریافت کاربری انلاین یا همینطوری میشه وارد بازار معامله شد؟

هزینه صدور کارت بازرگانی هوشمند از هزینه عضویت در اتاق بازرگانی کمتر می باشد که برای اطلاع دقیق از قیمت ها شما باید از موسسه ها کمک بگیرید.

برای کسب اطلاع از هزینه صدور کارت هوشمند بازرگانی شخص حقیقی و حقوقی بعد از تکمیل و ارسال فرم و مدارک خواسته شده فوق حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس حاصل فرمائید تا تفاوت را احساس کنید.

یک اصل اساسی و مهم در شروع یک کسب و کار جدید ، انتخاب نام و علامت تجاری (برند) می باشد. برند در واقع راه ارتباطی شناسایی محصولات یا خدمات به مشتری می باشد و از طریق آن مشتری محصولات یا خدمات شما را خواهد شناخت . می توان گفت انتخاب نام تجاری یک اصل مهم و اساسی می باشد که هر چقدر برای فکر کردن راجع به آن وقت گذاشته شود ارزش دارد و باید به طور خاص و با دقت بالا به آن پرداخته شود.

Report this wiki page